luni, 25 iulie 2011

Cesare Cremonini - Marmelatta #25

8 comentarii:

Anonim spunea...

Marmelada asta ce înseamnă, că nu pricep. E de bine sau e nasol?

Până răspunzi, chem brutarul ca să avem pe ce întinde marmelada...

http://www.youtube.com/watch?v=ymdssZOAx3Q

SOmeONE spunea...

Da, asa am sa gust si eu o bucatica de brutar cu marmelada. :))

N-am priceput ce n-ai priceput (!)

Anonim spunea...

Păi, marmeladă?!!!
:))
S-a inventat ciocolata!
:P

Anonim spunea...

Auzi la el: brutar cu marmeladă!
:)
Azi eşti fioros?
Brrrr, să fugim până nu ne mănâncă pe toţi!
:P

SOmeONE spunea...

"...chem brutarul ca să avem pe ce întinde marmelada..."

Care-i brutarofagul? :P

Anonim spunea...

:)))))))))
Corect!!!
M-am grăbit când am scris, gândind că se subînţelege că brutarul face pâinea pe care să-ntindem marmelada!
Eşti amuzant!
>:D<

Anonim spunea...

Eu sunt brutaropaltinul.
Brutarofagul eşti tu!
:P

SOmeONE spunea...

:))

Trimiteți un comentariu

I now that's a cool one. Basically, it's the reason because i posted it. :P