sâmbătă, 7 august 2010

100 Kids Songs - Hamster Dance

11 comentarii:

Anonim spunea...

Sunt tristă. A murit păsăroiul!
:(

SOmeONE spunea...

:(
Eu am incercat sa te avertizez... Si cred ca e mai bine pentru el, cel putin e liber acum.

Anonim spunea...

Ştiu că mi-ai spus, dar am sperat că poate-poate... Nu înghiţea mâncarea, nici măcar băgată pe gât. Îmi pare atât de rău că nu l-am putut ajuta!
:(
Da, măcar acum e liber.
:(

SOmeONE spunea...

Eu, in schimb, de astazi am in grija, provizoriu, o familie de hamsteri. Mama, tata si doi nou-nascuti, mici cat o unghie... Melodaia de mai sus ilustreaza perfect frenezia cu care creaturile astea alearga in interiorul unei roti, de multe ori cu puii agatati de ei. Se vede ca sunt obsedati de forma fizica... :)

SOmeONE spunea...

Da... melodaia... :))

Anonim spunea...

Minunaaaatttt!

Sunt simpatici foc! Bine, puii sunt urâţei când sunt mici, că-s fără păr şi arată ca nişte bătrânei cu pielea ridată.
:)))))
Fain!
Uite, vezi, ai făcut matale ce ai făcut şi iar zâmbesc cu gura până la urechi.
Spre ruşinea mea, când aveam hamsteri, obişnuiam când şi când să le fac o glumă proastă: îi apucam de codiţă şi ţineam de ea iar ei, ca să scape, făceau ca maşinile de formula 1 când iau startul. Până li se încingeau "cauciucurile". Apoi îi eliberam brusc. Asta şi pentru că Ţonţonel (aşa se numea masculul) era grăsun şi lacom şi mă distra teribil cum se strofoca el să ajungă primul la potol. Când îl eliberam, popoul lui mare venea ca un recul şi cădea fix în nas.
Acu' mi-e ruşine că-i făceam aşa.
:(

Melodia e de belea! N-am mai auzit-o până acum.

Ah şi...mă bucur că ţi-ai vindecat computerul.

Ryanna Pop spunea...

hamsterul ca hamsterul dar ce ai domne'cu avatarul?..ce vrea sa semnifice,ca mi-am incins creierul sa descifrez misterul:))))..pliz nu trageti in pianist[ca vorba ceea cine nu are pian,bate la tastatura:)]...

SOmeONE spunea...

:)))
Ryana, este o poveste lunga si complicata. Oricum, a venit vremea sa-l schimb, poate salvam si pianistul. :)))

SOmeONE spunea...

Tontonel!... Emblematic! :)))))))))))))
Da, sa-ti fie rusine! :))))

Asa pare computerul meu, vindecat? Nu-l credeti pe ticalos... joaca teatru! Da-i vin eu de hac(ker)! :)

Ryanna Pop spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Ryanna Pop spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Trimiteți un comentariu

I now that's a cool one. Basically, it's the reason because i posted it. :P