marți, 15 februarie 2011

Celine Dion & Barbara Streisand - Tell him

10 comentarii:

Anonim spunea...

Nu spun ni'ca! Uite-aşa!

Ştii ceva?

http://www.youtube.com/watch?v=up7pvPqNkuU

:))))))))))

SOmeONE spunea...

Pai, pana la urma, ce faci, spui sau nu spui? :P

Oricum, legatura mi-a scapat, azi nu sunt prea cerebral. Am sa postez ceva in ton. :)

Anonim spunea...

Adică să nu mai dea cucoanele astea atâtea sfaturi!
:))
Iar matale, shut up and drive!
:))

SOmeONE spunea...

Well, i prefer to ride, today! :))

Anonim spunea...

:))))))))
Devastator!

Şi eu, naiva de mine visam la o cursă în mijlocul nopţii, cu acceleraţia la podea şi muzica la maxim. Undeva pe un drum lăturalnic luminat doar de stele şi de farurile automobilului. Să te simţi liber, să laşi timpul în urma ta iar adrenalina să te ameţească ca o băutură tare.
Vai de imaginaţia mea! Acum scânceşte şi vrea să plece cu coada între picioare, ca un căţel alungat. Pfiu!

Anonim spunea...

Ei,bine! Atunci o să conduc eu însămi.
Vreun călător amator de o asemenea cursă?
:))))))))

SOmeONE spunea...

Ala eu, ala eu... :P

Eu zic sa renunti. Daca n-ai cal, e bun si un magar, abia nu cazi de sus. :))

Anonim spunea...

So' mai am atât de puţin, încât...
La CE să mai renunţ?
:)

SOmeONE spunea...

Beh, eu ziceam de cursa cu masina.
Si eu mai am putin, dar nu fac o tragedie...

Anonim spunea...

Şi eu tot la ea. Asta bucurie mai am şi io şi tu cică să... Ete că refuz să renunţ!
:))

Trimiteți un comentariu

I now that's a cool one. Basically, it's the reason because i posted it. :P