vineri, 28 mai 2010

Aerosmith - I Don't Wanna Miss A Thing

31 comentarii:

SOmeONE spunea...

I could stay awake just to hear you breathing
Watch you smile while you are sleeping
While you're far away and dreaming
I could spend my life in this sweet surrender
I could stay lost in this moment forever
Well, every moment spent with you
Is a moment I treasure

(Chorus)
I don't wanna close my eyes
I don't wanna fall asleep
'Cause I'd miss you, baby
And I don't wanna miss a thing
'Cause even when I dream of you
The sweetest dream would never do
I'd still miss you, baby
And I don't wanna miss a thing

Lying close to you
Feeling your heart beating
And I'm wondering what you're dreaming
Wondering if it's me you're seeing
Then I kiss your eyes and thank God we're together
And I just wanna stay with you
In this moment forever, forever and ever

(chorus)
I don't wanna close my eyes
I don't wanna fall asleep
'Cause I'd miss you, baby
And I don't wanna miss a thing
'Cause even when I dream of you
The sweetest dream would never do
I'd still miss you, baby
And I don't wanna miss a thing
I don't wanna miss one smile
I don't wanna miss one kiss

Well, I just wanna be with you
Right here with you, just like this
I just wanna hold you close
Feel your heart so close to mine
And just stay here in this moment
For all the rest of time

(Chorus)
Don't wanna close my eyes
Don't wanna fall asleep
'Cause I'd miss you, baby
And I don't wanna miss a thing
'Cause even when I dream of you
The sweetest dream would never do
'Cause I'd still miss you, baby
And I don't wanna miss a thing

I don't wanna close my eyes
I don't wanna fall asleep
'Cause I'd miss you, baby
And I don't wanna miss a thing
'Cause even when I dream of you
The sweetest dream would never do
I'd still miss you, baby
And I don't wanna miss a thing
Don't wanna close my eyes
Don't wanna fall asleep, yeah
I don't wanna miss a thing
I don't wanna miss a thing

Anonim spunea...

Me, neither!

Super-, extra-, minunat cântec! Se subînţelege că bocesc când îl ascult.

SOmeONE spunea...

Mi-e ca te paste o severa deshidratare pe tine... :))

Anonim spunea...

Neah, mă hidratez pe măsură.
:)))))))

Anonim spunea...

Ha! Uite ce-am descoperit!!!
Ai răbdare şi urmăreşte clipul până la capăt, e superb.

http://www.youtube.com/watch?v=DPjvQnZK_PU&a=l6XEzCQwrXQ&playnext_from=ML

PS. A nu se interpreta că doresc să transmit nu'ş ce mesaj cu conotaţii personale! Pur şi simplu îmi place mult acest clip şi cum ştiu că şi tu eşti receptiv la genul acesta de lucruri, am dorit să-mpărtăşesc cu tine mica mea descoperire. Sper să-ţi placă.
:)

SOmeONE spunea...

Intr-adevar, ceva deosebit. Mi-a placut mult scenografia, originala si de foarte mult bun-gust in simplitatea sa aparenta. Nu auzisem de Safina, am sa-mi fac vreme sa il urmaresc mai mult.
Mi-a facut placere ca ai dorit sa imparti cu mine un lucru frumos. Si, te rog, inceteaza sa iti mai "traduci" mesajele, sunt baiat mare de acum... :)))

Anonim spunea...

:)))))))
Deosebit, întradevăr! Cei doi sunt frumoşi şi talentaţi, iar imaginile aparte!

Da, să trăiţi!
Traducerea era mai mult pentru acei vizitatori care şi-ar fi închipui c-avem vreun schimb de mesaje "ascunse". Am văzut că se poartă chestia asta în blogosferă şi de aceea.
De fapt, chiar este un schimb de mesaje!
Ne împărtăşim reciproc mici secvenţe de frumos, aşa cum le percepe fiecare din noi.

Hihihi, i-auzi la dumnealui, cică e băiat mare! Felicitări!
Eu-s tot copchil. La minte, evident. Şi sper să cresc...încet. Cât mai încet cu putinţă, ca să mă bucur de fiecare clipă a copilăriei.
:))))))

Administrator spunea...

Ei, ascundaretilor ! :P
Nu ma gandeam la mesaje ascunse, dar abia acum imi dau eu seama cum stau lucrurile ... :))))))
O duminica de mare exceptie sa aveti !

SOmeONE spunea...

Ia te uita, zana tapsanului! Multumesc, o zi minunata si tie! :))

Anonim spunea...

Vai, ce trist, am fost "deconspiraţi"! Ce ne facem?!!!

:)))))))))))))))

Administrator spunea...

Continuati sa va "ascundeti", nu va faceti probleme de mine.
Cat despre buturuga ... ea inca nu vorbeste. ;)
:)))

SOmeONE spunea...

Cred ca trebuie sa o mituim cumva. Maria, am sa iti fac o "mica atentie", ce-ai zice de o masina de tuns gazonul, ultimul racnet, cu senzori pentru buturugi?
:)))))

Administrator spunea...

Ultimul racnet pe tapsanul silentiossssss ????
Mai bine continuati sa va ascundeti.
Iarta-ma, buturuga !

:)))

Piua.
Aveti idee voi care sunt cele 12 (?!) simturi naturale de care s-a facut vorbire pe blogul Danului ?

SOmeONE spunea...

Pai sa numaram:

-simtul auditiv
-simtul tactil
-simtul olfactiv
-simtul optic
-simtul gustului
-al saselea simt :)


-pre-simtul :)
-bunul-simt
-simtul raspunderii
-simtul realitatii
-simtul datoriei
-simtul umorului :)

Administrator spunea...

Da' de simtul masurii nu spune nimeni nimic ? :)))

Multumesc, Sorin. :)

Anonim spunea...

Sorin, noi nu încurajam corupţia! Nici măcar în glumă.
Ţţţţ, tocmai tu să spui asta? Treci la colţ pentru 5 min!
:))))))))

Maria, nici eu nu ştiu la ce anume se referea. Probabil că avea în vedere natura stimulului şi se lega de simţ, ca atare, nu de clasificarea obişnuită a percepţiilor, în funcţie de organele de simţ. Pot să presupun că a mai adăugat pe lista lui şi percepţia extrasenzorială. Însă e numai o presupunere!

SOmeONE spunea...

In coltul rosu sau cel albastru? :)))
Ca veni vorba de sport, am sa ma scuz cu voi dar in urmatoarele doua ore, simturile mele se transfera la Istanbul...
Forza McLarren! :)))

Anonim spunea...

:))))))))
Bine, Sorin!

Da, Maria, se cam uită de el. Şi când te gândeşti cît de important e simţul măsurii!
:)

Anonim spunea...

În colţul albastru, Sorin!
:)))))))
Dar ştii de ce?

Administrator spunea...

Multumesc Iris !
Vizionare placuta, Sssssorin !

:)

SOmeONE spunea...

Evviva! Ce l'abbiamo fatta!! :))))
Va multumesc pentru suport!
Iris, in coltul albastru? Cred ca stiu. :)
Maria iarasi e peltica... :)

Administrator spunea...

Apare ssssporadic !
:)))))))

Anonim spunea...

Mariaaaaa, buturuga ta îţi suflă unele şmecherii? De aia se aude şuieratul acela?!
:))))))
Glumesc. Să nu te superi.

Bre, eşti în perioada numită "Paula Seling"?
Am încercat să vizionez clipurile dar îmi merge netul cu cocoloaşe.
:(

Anonim spunea...

@Sorin, cine a câştigat cursa?

Deci, din ce cauză colţul albastru??
:))))))))))

Administrator spunea...

Ba ma sssssupar. :)))))

Da, sper sa ma tina cat mai mult "perioada Paula Seling". Am redescoperit-o si m-a impresionat deosebit de frumos. O pretuiesc mult.

Daca ai rabdare si vrei sa te apropii de un om frumos, eu zic ca merita sa vezi clipurile. Toate de acolo.

SOmeONE spunea...

Cursa a castigat-o unul mic si negru... Da' nu dintr-aia la care le-ai pus gand rau tu! Asta e "good boy", Lewis Hamilton. :)))
Coltul albastru pentru ca e cuoarea ta preferata. Presupun. :)

Maria are o perioada... SSSSSSSSSSSSSSSSSeling?!!! :))))

Anonim spunea...

MAria, promit că voi viziona clipurile respective. Fără discuţie! Şi mie îmi place Paula Seling. Acuş mă pun să ascult ploaia în luna lui marte.
:)


He,he, Sorin, fireşte că ştii!
(...şi că e culoarea mea preferată).
Colţul albastru e pentru băieţi. La colţul roşu punem fetele.
:)))))))))))

Anonim spunea...

Sorin, "negru şi bun" sigur nu e o contradicţie în termeni?
Glumesc!

SOmeONE spunea...

He, he, nu tot ce e negru are coarne... :)))

Administrator spunea...

:)))))))))))))))))))))))))))
Promit sa nu ma mai sssasai, Ssssorin !



Iris, esti invitatea mea sa vizionezi clipurile. :)

Anonim spunea...

Sorin, dar asta n-ar fi o problemă!
N-are coarne, îi punem! Doar n-o să lăsăm unul mic şi negru fără...

PS.Dar de respirat cum respiră asta de-i mic şi negru?!
:)))))))

Bre, hai să lăsăm omul în pace, să se bucurie de victoria lui şi să fir bine, că nu ne-a făcut nimic.

Trimiteți un comentariu

I now that's a cool one. Basically, it's the reason because i posted it. :P