luni, 31 mai 2010

Brian Adams - Please Forgive Me

15 comentarii:

Ramona spunea...

Multumesc, chiar ma gandeam sa postez melodia pe blogul meu, e foarte frumoasa.

SOmeONE spunea...

Aha, care va sa zica avem de-a face cu concurenta... :)))
Cu placere, Ramona! :)

Anonim spunea...

S-a cântat Bingo!Avem marfă proaspătă.
Daaaaaa... spune-le tu Brienică, ţintit drept la lingurică. (din folclorul casei)
Hmmm, iar m-ai lovit la naturel
cu muzichia asta, dar, deocamdată mă lamentez.
Uite exact aşaaaaa:

http://www.youtube.com/watch?v=_-MEH4Xr3tM&feature=related

Ştii de ce?
Sunt oleacă desumflată că n-ai gustat melodia Private Emotions din cauză că-ţi displace cântăreţul. Nici mie nu-mi place Ricky Martin, dar clipul ăla e meseriaş şi, în plus, nu cântă singur. Iar melodia e...faină.
:(

SOmeONE spunea...

:)
Nu am nimic contra lui mos Martin. Nu imi face nici cald, nici rece, mai precis. Pur si simplu naturelul meu nu se asorteaza cu muzica practicata de dansul. Nu pot sa explic de ce, e chestiune... epidermica. Sa stii ca totusi, am ascultat melodia. Ma gandeam ca cine stie, de data asta sare iepurasul.Incerc sa ma feresc de preconceptii, asa ca dau mereu a doua, a treia, a en sansa. Nu m-a convins nici acum, preferai sa auzi un "WOW!" ipocrit?
Hai scoate heart-ul din hotel, ca doar nu-i comis-voiajor, primeste-l inapoi acasa... :)

SOmeONE spunea...

Vezi, noroc cu aceasta discutie. Am avut un flash care m-a edificat in privinta provenientei expresiei: "I-a venit inima la loc". :)))

Anonim spunea...

Am understand. Nu-i bai. Nu, nu-mi place ipocrizia dar crezui, după cum te exprimaşi, că n-ai ascultat deloc doar fiindcă nu-ţi place moş martinu'.
:)))))))
Corasonul e în carcasa de fabrică, deci...glumeam.

Dar de deznădăjduitele alea trei nu-ţi plăcu?!

SOmeONE spunea...

Mi-au placut. De acolo venea si aluzia cu hotelul. :)

Nu prea imi ies azi subtilitatile. Bine ca nu m-ai facut si tu capsunar... :)

Anonim spunea...

Am înţeles, bre, că la melodia lor te refereai când ziceai de corason, dar nu eram edificată dacă şi cât ţi-a plăcut.

De ce să-ţi spun aşa?! Şi chiar dacă ar fi fost, ce e aşa jenant să munceşti cinstit într-o ţară străină, câtă vreme ţara ta te-a pus în faţa acestei alegeri??!
Să nu te mai aud că spui chestii d-astea faţă de mine! Eu respect pe cei care muncesc în afară. Nu-i respect pe cei care se vând, care-şi dau inteligenţa şi sufletul unei alte naţii.
Şi numai cine e tâmpit nu-si dă seama că e dureros să stai departe de familie, de prieteni, de rostul tau, doar pentru că acasa nu poţi câştiga decent, deşi vrei şi poţi să munceşti.
Ufffff, m-ai necăjit cu asta.

Anonim spunea...

Acum îmi vine şi să râd, deşi îs oleacă necăjita.
Mă gândeam la popoarele migratoare care ne-au călcat de-a lungul vremii. Acum procedăm noi la un fel de "ocupare! a altor teritorii. Ce chestie!
Spre exemplu, francezii au ocupat Marocul, acum Franţa e plină de marocani. Romanii au năvălit peste Daci, acum românii au cotropit Italia.
Văleu, mor de râs!

SOmeONE spunea...

Am zis eu ca nu-mi ies... Oricum, am spus: "Bine ca nu m-ai facut SI tu capsunar". :(

SOmeONE spunea...

Cu diferenta ca, odata, cotropitorii taiau si spanzurau. Astia moderni, ingrijesc batrani. Sa mai zici ca nu s-a elevat spiritul umanitatii...

silvana spunea...

super melodie,uitasem de ea.
o sa vin m,ai des pe aici....pentru aduceri aminte si "muzici" bune

SOmeONE spunea...

E deschis non-stop. Multumesc, Silvana! :)

Anonim spunea...

Stai că am luat foc!
Am trecut pe la Andrei Radu şi am înţeles de unde ţi-a venit fraza aceea, deşi mă simt nedreptăţită că ţi-ai imaginat vreo clipă că eu aş fi putut să gândesc în felul acela.
Dar, se admite, fiindcă erai deranjat din cauza respectivă. Chit că nu mă număr printre căpşunari, asta nu înseamnă că sunt oarbă să nu le văd efortul şi meritele.

SOmeONE spunea...

Multumesc, Iris! :)
Repet, chiar nu mi-a trecut prin minte sa te plasez in acea tabara. Acum chiar imi pare rau pentru mica mea "refulare", am vazut ca ai facut o mica cruciada. Vei intelege motivul care m-a facut sa ma abtin de la comentarii pe marginea celor scrise de tine, un "razboi" e ultimul lucru de care avem nevoie acum... :)

Trimiteți un comentariu

I now that's a cool one. Basically, it's the reason because i posted it. :P