sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Andreea Bocelli & Georgia- Vivo Per Lei

5 comentarii:

SOmeONE spunea...

Vivo per lei da quando, sai,
la prima volta l’ho incontrata.
Non mi ricordo come ma,
mi è entrata dentro e c’è restata.
Vivo per lei perchè mi fa
vibrare forte l’anima.
Vivo per lei e non è un peso.

Vivo per lei anch’io, lo sai.
E tu non esserne geloso.
Lei è di tutti quelli che
hanno un bisogno sempre acceso.
Come uno stereo in camera,
di chi è da solo e adesso sa
che è anche per lui; per questo
io vivo per lei.

È una musa che ci invita
a sfiorarla con le dita;
Attraverso un pianoforte
la morte è lontana.
Io vivo per lei.

Vivo per lei che spesso sa
essere dolce e sensuale;
a volte picchia in testa, ma,
è un pugno che non fa mai male;
vivo per lei, lo so, mi fa
girare di città in città,
soffrire un pò ma almeno io vivo.

È un dolore quando parte;
(Vivo per lei dentro gli hotels...)
Con piacere estremo cresce,
(Vivo per lei nel vortice...)
attraverso la mia voce
si espande e amore produce...

Vivo per lei, nient’altro ho
e quanti altri incontrerò
che, come me, hanno scritto in viso:
io vivo per lei...
Io vivo per lei...

sopra un palco o contro ad un muro,
(Vivo per lei al limite...)
Anche in un domani duro.
(Vivo per lei al margine...)
Ogni giorno una conquista;
la protagonista sarà sempre lei...


Vivo per lei, perchè oramai
io non ho altra via d’uscita;
perchè la musica, lo sai
davvero non l’ho mai tradita.
Vivo per lei, perchè mi da
pause e note in libertà,
ci fosse un’altra vita la vivo,
la vivo per lei.

Vivo per lei la musica...
Io vivo per lei.
Vivo per lei, è unica.
Io vivo per lei.
Io vivo per lei.

-----------------------------------


Traiesc pentru Ea de cand, stii,
pentru prima data am intalnit-o.
Nu imi aduc aminte cum, dar,
a patruns in mine si a ramas.
Traiesc pentru ea deoarece
imi face sufletul sa vibreze intens.
Traiesc pentru ea si nu e greu.

Traiesc pentru ea si eu, stii asta.
Iar tu nu fi gelos.
Ea apartine tuturor acelora care
au o nevoie mereu aprinsa.
Ca si un stereo in camera
celui ce e singur si acuma stie
ca exista si pentru el; din acest motiv
eu traiesc pentru Ea...

E o muza ce ne invita
sa o mangaiem usor cu degetele;
Cu ajutorul unui pian
moartea e departe.
Eu traiesc pentru Ea...

Traiesc pentru ea cea care deseori stie
sa fie tandra si senzuala;
cateodata loveste in cap, dar,
e un pumn care niciodata nu doare;
traiesc pentru ea, stiu,
ma obliga sa colind din oras in oras,
sa sufar un pic, dar cel putin traiesc.

E o durere cand pleaca,
(Traiesc prin hotele, pentru ea...)
Cu extrema placere creste,
(Traiesc intr-un vartej, pentru ea...)
prin intermediul vocii mele
se mareste si dragoste produce...

Traiesc pentru ea, nu am nimic altceva
si cati altii voi intalni
care, asemeni mie, au scris pe fata:
eu traiesc pentru Ea!...
Eu traiesc pentru Ea...

Pe o scena sau lipit de un zid,
(Traiesc pentru Ea, la limita...)
Chiar si intr-un maine greu,
(Traiesc pentru Ea, izolat...)
Fiecare zi este o cucerire;
protagonista va fi mereu Ea...


Traiesc pentru ea, caci de-acuma
nu am alta cale de iesire;
pentru ca muzica, stii asta,
cu adevarat, nu am tradat-o niciodata.
Traiesc pentru ea, fiindca imi da
Pauze si note in libertate,
de as avea o alta viata, as trai-o,
as trai-o pentru Ea...

Traiesc pentru Ea - Muzica...
Eu traiesc pentru Ea.
Traiesc pentru Ea, e unica.
Eu traiesc pentru Ea...
Eu traiesc pentru Ea...

SOmeONE spunea...

Traducerea am facut-o literar si nu literal, ar fi nevoie de cineva cu valente poetice pentru a reusi sa armonizeze mesajul transmis. :)

Edelweiss spunea...

Traiesc pentru Ea, stii,
De cand am intanlit-o prima data.
Nu-mi amintesc cum, dar,
a patruns inlauntrul meu si s-a cuibarit.
Traiesc pentru ea deoarece
imi face sufletul sa vibreze profund.
Traiesc pentru ea si nu-i o truda.

Traiesc pentru ea si eu, stii asta.
Iar tu nu fi gelos.
E un balsam pentru cei,
Ce au o dorinta mereu vie.
Ca si un stereo in camera
celui ce e singur si acuma stie
ca-i apartine si lui;
din acest motiv
eu traiesc pentru Ea...


E o muza ce ne invita
sa o atingem gingas cu degetele;
Printr-un pian
moartea se indeparteaza.
Eu traiesc pentru Ea...


Traiesc pentru ea, care deseori stie
sa fie tandra si senzuala;
cateodata pocneste in cap, dar,
e un pumn care niciodata nu doare;
traiesc pentru ea, stiu,
ma impulsioneaza sa merg din oras in oras,
sufar un pic, dar macar traiesc.



Sufar cand pleaca,
(Traiesc prin hotele, pentru ea...)
Cu o placere fara limite
(Traiesc intr-un vartej, pentru ea...)
prin intermediul vocii mele
creste, freamata de dragoste...


Traiesc pentru ea, nu am nimic altceva
si cati altii voi intalni
care, asemeni mie, au scris pe obraz:
eu traiesc pentru Ea!...
Eu traiesc pentru Ea...


Pe o scena sau intins pe-o piatra,
(Traiesc pentru Ea, la limita...)
Chiar daca maine e greu,
(Traiesc pentru Ea, izolat...)
Fiecare zi este o izbanda;
protagonista va fi mereu Ea...


Traiesc pentru ea, caci de-acuma
nu am alt drum mai merituos;
pentru ca muzica, stii asta,
cu adevarat, nu am tradat-o niciodata.
Traiesc pentru ea, fiindca imi da
Respirul si note in libertate,
daca as avea o alta viata, as trai-o,
as trai-o tot pentru Ea...


Traiesc pentru Ea - Muzica...
Eu traiesc pentru Ea.
Traiesc pentru Ea, e unica.
Eu traiesc pentru Ea...
Eu traiesc pentru Ea...


Sper sa-ti fi fost de folos, prin umila mea inspiratie, adaptare.

Iti doresc o saptamana speciala, fara limita timpului masurat in zile, saptamani...

SOmeONE spunea...

Cred ca am amestecat putin literarul cu literalul... dar se pare ca tu ai priceput oricum. :)
Sigur ca este "tutt'altra musica" fata de de ceea ce am facut eu. Multumesc frumos si iti intorc urarea. :)

Light spunea...

Am observat ca le-ai bulibasit, dar ti-am dat pace..:), ma gandeam ca de la piesa ti se trage, erai sub imperiul trairilor ce ne rup de realitate.
Macar muzica reuseste sa duca omul pe culmile emotiei si vibratiilor profunde.

Trimiteți un comentariu

I now that's a cool one. Basically, it's the reason because i posted it. :P